Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu sitter jag här med det förbannade skolarbetet i egen idrott och kan verkligen inte hitta vissa saker
Så jag tänkte fråga er kloka bukefalister om hjälp
Vilket år kom den första islandshästen hit i modern tid?
Det är den enda frågan jag kan komma på nu, men jag lyckas säkert komma på fler senare
åh jag hade också ett arbete om det alldeles nyss.. jag har för mig att det var 1962 eller ngt sånt, tror att jag skrev på 1960talet för att vara på den säkra sidan!
testa att söka på google det finns jätte mkt!
lycka till
14700 finns det enligt SIF, hittade ett årtal som sa 1969 och att det då var tre herrar (kommer inte ihåg namnen) som tog hit dem. Men att islandshästen kom hit som arbetshäst redan i slutet av 1800 talet..
Nu har jag kommit in på den svårare biten, ska beskriva vad ridningen innebär för mig och min hälsa samt i val av alkohol och liknande. sedan berätta om familjens intresse & kompisars samt andra idrotter man har hållt på med. Kommer bli rena självbiografin ju
Hästnyheter Jag har också fått fel tid registrerat på omhoppningen för en hel del år sedan. Domaren var absolut inte intresserad av att se på filmen...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...