Framsteg 2006

G

gulvolt

har du som ryttar gjort några framsteg 2006. själv har jag gjort många framsteg, tex har jag övat mkt på min hoppsits som var helt kass innan. nu ser den ganska bra ut :)

Sv: Framsteg 2006

Ja, har gjort många framsteg 2006. Jag har utvecklats väldigt mycket inom speciellt dressyr, tack vare fantastiska tränare och ponnys. :)

Jag har framförallt fått min efterlängtade häst, med honom har jag utvecklats grymt mkt i bådde hoppning och dressyr! Detta tack vare min tränare och tips från kompisar ( bla. Nellie ;) )

Kraam

jag trodde att jag inte hade gjort så stora framsteg 2006. det har känt som om jag mest trallat runt lite i skogen, men det visade sig att jag gått fram mkt då jag fick rida en "utbildad" men stark o svår häst i en vecka, och det gick så himla bra , fick jätte mkt beröm av ägaren! , speciellt min balans o känsla! , så det lönar sig i slutändan endå:) ;)

Jag brukar tycka det är svårt att se tillbaka och konstatera vad det är man har blivit bättre på mm. Men nu känner jag verkligen att jag har blivit en mycket bättre ryttare i både hoppning och dressyr. Jag tror att jag har fått bättre balans också me njag kommer inte ihåg hur den var då

Jag har köpt tre nya hästar:bump: :banana: Det tycker hag är ett STOOOOORT framsteg!!:bump: :bump: :banana: :banana: :bump:

jag har utvecklats mycket som ryttare om min ridning är mkt bättre nu.. dessutom är mitt självförtroende mkt bättre.

det började med att jag i höstas hade ett uppehåll på 3 månader, efter det vågade jag helt plötsligt på min första ridlektion på sån lång tid hoppa en galen häst jag aldrig ridit innan :angel: vilket gick grymt bra.. och sedan dess, har jag ridit mkt bättre än vad jag någonsin gjort innan.

det kan nog vara bra med en paus ibland :D

Netted , himmel och pannkaka ! nu får du mig att vilja pausa hahahah :angel:

Jag har gjort många framsteg. :) Särskilt innom dressyr, kom 1a i gruppdressyr på min ridskola idag :) Väldigt stålt, eftersom att det va privatryttare med också. Har också blivit en liten expert på att rida lata hästar.

Jag som inte tränat för tränare med min häst på ungefär tre år, förrän i höstas 2006, har under hösten gjort många framsteg inom dressyren tillsammans med min häst, speciellt vad det gäller min sits och mina hjälper.

Även Armani har utvecklats (Armani=min häst) mycket under hösten och har nu börjat sätta lite massa och är betydligt piggare nu med mer energi, men ändå mycket mer harmonisk med sig själv och med mig. Han älskar träna, det märks att han blir glad sdå han får nya utmaningar, även jag.

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 488
Senast: mamman
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
957
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 139
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka