Framtung och lång???

Sv: Framtung och lång???

Saigon skrev:
Kyra använder sig utav en lerklump som exempel och det tycker jag är en enormt bra illustration. Om du tänker dig att du tar en klump lera och kramar ihop mellan händerna och sen sätter ner på marken. Vad händer då? Tja, om du har kramat ihop den alltför hårt så faller den förvisso inte isär men den spricker och blir inte bra. Har du kramat för löst så dröjer det bara några sekunder så börjar klumpen utvidga sig och faller så småningom ihop/isär.

Gud vad jag avgudar Kyra :bow:
Har hört den liknelsen förut å den e så förbannat bra..:banana:

Liknande trådar

Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 562
Senast: skiesabove
·
Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Lejd
·
Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Badger
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 051
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka