från lärling til proffs?

Messy

Trådstartare
när går en lärling över till proffs? vad är "kriterierna"?

antal vinster? ritter? hur länge man har varit lärling?

Sv: från lärling til proffs?

ingen som vet???

för den som undrar så har jag inga egna ambitioner inom det omr ;)

Det är efter 4 år (om man tagit minst 30 segrar, annars har man kvar 2 kg lättnad fram till 30e seger) eller efter 70 segrar ;)

Det är efter 4 år (om man tagit minst 30 segrar, annars har man kvar 2 kg lättnad fram till 30e seger) eller efter 70 segrar ;)

Bara en liten korrektur lärlingar som ej uppnått 30 segrar har 3 kgs viktlättnad.

men så i praktiken så kan man vara lärling i 10år om man bara kommer 2:a å lite annat hela tiden?

Aha okej.. Tack för rättelsen;)

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 696
Hundträning En av mina intentioner för året är att jag ska bli bättre på att planera och följa upp min träning med hundarna. Men det är så svårt...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till... 2
Svar
34
· Visningar
2 506
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025