Fredagen den 13:de

Gammeln

Trådstartare
Aaaaaaaaaaaaaaaaa :nailbiting:. Kommer ni att vidtaga vissa försiktighetsåtgärder inför morgondagen. Kan ju bli spooky.....

Rad 13 finns i vissa plan. För ett par år sen flög jag till Gran Canaria och då satt vi på rad 12. Rad 13 var nödutgång.

Som svar på tråden, jag gör inget annorlunda ;)

Jag måste skriva in mig som arbetssökande på Arbetsförmedlingen i morgon, känns ju inte som någon vidare dag för det om man är vidskeplig ;)

Jag utgår från att jag kommer överleva morgondagen. Det har jag trots allt gjort alla fredagen den 13:e ända sen lör 15 november 1986 :P

Dessutom har jag en rätt schysst dag framför mig. Stallet, träffa en sängkamrat, köpa födelsedagspresent till min pappa, gå till gymmet och slutligen hämta hem dottern :)

Liknande trådar

Tjatter Ok kära bukefolket låt mig delge er ett dilemma som jag just nu befinner mig i. Kände redan i helgen att jag började bli risig. Sonen... 2
Svar
27
· Visningar
2 406
Senast: lilstar
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
14 397
Senast: Mia_R
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 513
Senast: Freazer
·
Relationer Sitter och försöker välja musik till en begravning. Och antingen är musiken märklig eller uttjatad eller så är texterna märkliga. En av... 2
Svar
27
· Visningar
924
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka