Fredrik Johansson

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Ladyinthecorner
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 563
L

Ladyinthecorner

Någon här på forumet som vet hur läget är med Sveriges bästa jockey Fredrik Johansson. Han gjorde comeback tidigare i år efter skada, därefter skadad igen... :( Hoppas han är på bättringsvägen och snart tillbaka i toppen igen!:)

Sv: Fredrik Johansson

Han fick en blodpropp på ena lungan efter hans comeback.

Vad det låter som så kommer han inte tillbaka, men det var länge sedan jag hörde något nytt om honom.

Sv: Fredrik Johansson

Han får inte rida löp ( om jag har fattat rätt)så länge han får blodförtunnande medicin mot blodproppen och det ska ha ha i minst 6mån. Har inte heller hört något mer om comeback.Hoppas han orkar komma tillbaka.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I denna korta intervju får du veta mer om Fredrik Johansson, Sveriges genom tiderna bästa jockey. Med en stor portion humor hör du honom...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 582
Senast: Edla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 311
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31