FreeForm Liberty

FreeLou

Trådstartare
Ngn som vet ngt om den sadeln? Hade en knights bareback förut, men dels var jag inte helt nöjd över pommeln, sen saknade jag att ha knästöd i backar o.dyl.

Ngn annan sadel ni kan tipsa om annars? Bomlöst:)

Sv: FreeForm Liberty

Kollat något på Freemax? Samma typ av sadel, men betydligt billigare. Finns bl.a på Börjes och Grand-prix.

Jag har inte provat själv men tycker att den ser trevlig ut och den har knä och vadstöd.

Jo, jag har kikat på den också och är himla nyfiken över den med =)
Det bästa vore om man kunde få hem en sadel gratis av alla man är intresserad av så man skulle kunna få klämma och känna lite =)

Jo, jag har kikat på den också och är himla nyfiken över den med =)
Det bästa vore om man kunde få hem en sadel gratis av alla man är intresserad av så man skulle kunna få klämma och känna lite =)

Ja, det hade varit smidigt! :laugh: Tyvärr så finns det inga sadelutprovare med en massa bomlösa sadlar man kan prova, inte vad jag vet i alla fall.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 521
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: super
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 141
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur