Freestyle reining RHC 2009 film?bilder?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare fialotta76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 3 712
Sv: Freestyle reining RHC 2009 film?bilder?

Om jag minns rätt så är ju utklädnad etc valfritt och fokus ska ligga på kompositionen av programmet och utförandet av rörelserna. Har ju inte fått min regelbok än men jag har för mig att det är så det står. Klart att det publiken gillar och ser mest av är ett ekipage med ett noga genomtänkt tema och passande musik till, men domaren lägger nog inte så jätestor vikt vid det. Hur som helst är det ju fortfarande reining som ska ridas.

Dock kan jag hålla med om att det är roligare att se ryttare som har lagt lite tid på att utforma programmet och tagit med andra rörelser än de obligatoriska... ;)

Hej ,

Tack för komplimangen ! :)

Jag tycker att det är jätte Roligt att rida en Freestyle reining ...Det var min Första Freestyle Reining..jag har alldrig ridit en freestyle reining innan ....

När man rida sin freestyle reining ...är man i sin egen roll..Det är som en (sagan) !....:) :)

vann gjorde chantal khun med one roan gun o jag kom tvåa är så glad för detta !

Hej ..Fialotta76 ....kanske min kompis har nâgra bilder av dig jag kan frâga henne ...om du vill ? :)

jag har nâgra bilder av mig och min häst i Freestyle reining :)

Senast ändrad av en moderator:

Kan du inte visa dom här?:)
missade ju större delen av freestylen så det hade vart kul att se hur vinnarekipaget såg ut iaf!:laugh:

ja det kan jag ...visst göra ! Jag hoppas att det fungera :)

28848369.jpg
[/url][/IMG]

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

A
Western Snälla, innan i kommenterar, läs hela inlägget!! Jag var på alla dagar av RHC och måste bara typ berätta hur jag uppfattar det. Jag... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 119
Senast: AkiraKun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka