Freewebs - radavstånd? Hjälp!

Saybia

Trådstartare
Jag håller på att göra en hemsida på freewebs.com.
Har dock lite problem med att jag inte få radavståndet som jag vill, det set ut såhär nu:

fghjkljhgfhjklölyuiokpöiuoyiopiuygiopiuyiopiuy

dfghjklkjhgfhjklöhghklöhghklhygyhuiolphyuhiki

fghjkkgfghlkgfklöhgiytyuiwkkagfstuqiohsgatsu

Vill ju att det ska vara normalt & inte vara dubbelt radavstånd när jag skriver... Är det nån som vet hur jag ändrar så det blir normalt?

:bow: för hjälp /Saybia

Sv: Freewebs - radavstånd? Hjälp!

Vet inte hur den sidan funkar men kan tänka mig att om man kollar i html-koder ligger raderna inom <p></p> istället för att avslutas med <br>. Kommer du åt html-koden på nåt sätt?

Kan inget om freewebs.
men i Frontpage kan man råka ut för samma fenomen.
Då går jag till Format --->stycke--->fyller i
enkelt radavstånd samt 0 på alla indrag mm.

Håll in shift när du trycker på enter så får du en enkel radbrytning ( <br> ). Trycker du bara enter så får du ett nytt stycke ( <p> ).

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: cewe
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 751
Senast: Bullen22
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 383
Senast: Enya
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 397
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka