JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Freskgård missnöjd med terrängritt
Moderator
Hästnyheter
Det är fälttävlan som gäller i Strzegom i helgen. Anna Freskgård fortsätter att visa formen och inledde med en ledardressyr på Box Qutie...
Hästnyheter
Nu har Anna Freskgård två VM-kvalade hästar. I helgens tävlingar i Portugal kvalade Fly Away genom att bli femma i en lång trestjärnig...
Hästnyheter
Anna Freskgård med Box Qutie och Isabella Lidbrandt med Ottawa vann varsin CNC1* när det var svensk säsongspremiär i fälttävlan hos...
Hästnyheter
Vad gör man då det regnar och ruskar i England? Åker till trygga Strzegom och Polen så klart. ...
Källa / Läs mer...
Dressyr eller islandssadel?
Utrustning Bäst utifrån vilket perspektiv?
Det är väl ganska många faktorer som avgör vilken sadel som passar både häst och ryttare bäst.
MiniLi
2 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag har också haft en från Litauen, jättefina hästar! 🤩 Min var en renrasig stor zemaituka (stambieje zemaitukai stod det i passet).
Oknytt
10 minuter sedan
Uppdateringstråd #2
Gnägg Denna tråden låg långt bak, så kan vi ju inte ha det.
Här har jag haft det stressigt med allt mer eller mindre så Elsa fick ta en hel...
EZMK
34 minuter sedan