JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Moderator
Felfritt för Smilla Gille
Hästnyheter Smilla Gille är en av flera lovande ryttare i Filipstads ridklubbs stall.
Under helgen fick hon visa upp sig på hemmaplan på Stensta när...
Startad av Gunnar
18 Jul 2017
Svar: 0
Visningar: 522
Hästnyheter
Frida gästar sin hemmaplan
Hästnyheter På torsdag inleds årets största evenemang på Stensta, Junitävlingarna som kommer att pågå till och med på söndag.
Frida Sunesson, som...
Startad av Gunnar
13 Jun 2017
Visningar: 673
Hästnyheter
Julig stämning på Stensta ridskola
Hästnyheter Filipstads ridklubb bjöd på fin underhållning när de arrangerade årets julshow. Det var ett mycket stort och blandat program som visades...
Startad av Gunnar
21 Dec 2016
Visningar: 707
Hästnyheter
I början på ny nivå
Hästnyheter När Björkliden arrangerade en dressyrtävling på regional nivå under tisdagskvällen passade Filipstadsryttarna Veronica Törnkvist och...
Startad av Gunnar
16 Jul 2017
Visningar: 449
Hästnyheter
Hiss & diss - del 8
Mat Hahaha, läste päron flavor och tänkte värst vad internationellt :rofl:
Fläder står det ju, men lite märklig blandning ändå?
cambodia
Alldeles nyss
Svar: 1 170
Visningar: 64 141
Allmänt
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
10 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 582
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
54 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 951
Hund