Friskvårdsbidrag

Blev idag påmind om att ridning numera kan ge friskvårdsbidrag och tänkte därför påminna fler!

Både ridlektioner och ridhuskort är godkänt, i alla fall hos min arbetsgivare.

Ja det godkändes inför 2019. Villkoren finns beskrivna hos SKV och om något är otydligt exakt vilka förhållanden som avses kan man ringa dem - de svarar gärna på frågor .

Det är fortfarande upp till resp arbetsgivare hur brett man väljer att ge friskvårdsbidrag och vilken summa inom SKVs maxtak så först bör man kolla med Ag .

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 364
Senast: lilsan
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 099
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka