Frisör Göteborg

Andromedae

Trådstartare
Jag har inte klippt mig hos frisör på åratal, men nu tänkte jag passa på. Dock har jag ju ingen som helst koll på vilka ställen som är bra.

Jag letar efter ett ställe som är:
- hyfsat budget (runt 500-600 går bra)
- någorlunda lätt att få tid på (måste klippa mig innan jag hinner ångra mig igen)
- som inte envisas med att klippa av allt hår. Jag vill toppa och klippa upp mitt hår lite. Största anledningen till att jag slutade gå till frisörer är min fördom om att de envisas med att jag ska ha page, och det vill jag inte.
- är trevligt.

Så, har ni några tips? :)
 
Jag har inte klippt mig hos frisör på åratal, men nu tänkte jag passa på. Dock har jag ju ingen som helst koll på vilka ställen som är bra.

Jag letar efter ett ställe som är:
- hyfsat budget (runt 500-600 går bra)
- någorlunda lätt att få tid på (måste klippa mig innan jag hinner ångra mig igen)
- som inte envisas med att klippa av allt hår. Jag vill toppa och klippa upp mitt hår lite. Största anledningen till att jag slutade gå till frisörer är min fördom om att de envisas med att jag ska ha page, och det vill jag inte.
- är trevligt.

Så, har ni några tips? :)

Salong Guld på Andra lång! Är alltid nöjd när jag går därifrån, och jag är rätt kräsen. väldigt trevligt och fin inredning också.
 
Skönhetsfabriken på Clarion hotell. Lite dyrare än vad du angett men grymt duktiga (i alla fall de två som klippt mig).
Jag har provat på en hel del frisörer genom åren men de på Skönhetsfabriken har jag hållit mig till de senaste 3 åren. Jag är väldigt kräsen när det kommer till frisör och innan jag hittade dit så har jag som längst stannat i ett år hos samma frisör.

Kan vara svårt att få tid men det brukar gå att hitta tider som passar. De har dessutom onlinebokning så man kan själv titta efter lediga tider och boka.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 044
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har lite kortare än axellångt hår (page?) och mitt enda önskemål är att mina toppar ska vara svagt böjda inåt eller åtminstone raka...
Svar
12
· Visningar
1 862
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Är jag den enda som verkligen avskyr att klippa mig? Jag sitter just nu med min vanliga "Efter klippningsågren". Jag ogillar hela...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 102
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Finns det någon riktigt bra frisör i Göteborg? Måste va grym på blondering/blekning. Har ingen budget utan är frisören bra är det värt...
Svar
13
· Visningar
1 097
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp