Frititdsledarutbildning

Mirre

Trådstartare
Någon som gått den här?
Vad tyckte ni om den?
Vad jobbar ni med idag?
Fick ni ut vad ni förväntade er av utbildningen?

Jag har flera vänner som gått den. Ingen jobbar som det. De flesta läste upp till lärare för att det blev krav att vara lärare även på fritids. Sen vill ju många jobba heltid. Då är du förskollärare/ grundskollärare på fm, och går sen till fritids och finns för de som blir hämtade senare. Satsa på grundskollärare mirre!

Jag har flera vänner som gått den. Ingen jobbar som det. De flesta läste upp till lärare för att det blev krav att vara lärare även på fritids. Sen vill ju många jobba heltid. Då är du förskollärare/ grundskollärare på fm, och går sen till fritids och finns för de som blir hämtade senare. Satsa på grundskollärare mirre!
Fast nu gjorde du nog en tankevurpa, tror jag. Det du tänker på är fritidspedagogutbildningen, som alltså är en pedagogisk utbildning på högskole-/universitetsnivå.
Fritidsledare är väl främst ungdomsledare och sånt i föreningslivet.

Fast nu gjorde du nog en tankevurpa, tror jag. Det du tänker på är fritidspedagogutbildningen, som alltså är en pedagogisk utbildning på högskole-/universitetsnivå.
Fritidsledare är väl främst ungdomsledare och sånt i föreningslivet.
Jaaa!!! Det har du rätt i!!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har nog alltid varit väldigt intresserad av polisyrket, och nu när jag även har haft mycket insyn och träffat mycket poliser i mitt... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 041
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Jag är trött på nuvarande jobb. Har inte lyckats ta mig igenom en vidareutbildning (på gymnasienivå) eftersom jag helt saknar... 2
Svar
39
· Visningar
2 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka