Frivillig sökes - imorgon - domarbiträde

• Western
  • Trådstartare Trådstartare anniequarters
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 996
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

anniequarters

i Strängnäs
HJÄLP!!!! wtcs har inte tillräckligt med funktionärer...
Någon som kan/vill ha godheten o vara domarbiträde åt mig?
Garanterat roligt o lärorikt!:bow::bow::bow:

Sv: Frivillig sökes - imorgon - domarbiträde

Skulle varta intressant att veta vem som söker domarbiträde åt oss på vår tävling vi hade nu i helgen.Jag måste säga att jag tycker det skulle vara på sin plats att kolla fakta innan man skriver. Dessutom tror jag inte att vår domare skulle komma på idén att efterlysa domarbiträde på detta sätt.
Tacksam för om jag blir kontaktad direkt i framtiden när finns frågor och funderingar rörande WTCS tävlingar.
Lotta Bünsow
Ordförande WTCS

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 185
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 533
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 998
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 184
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka