Frosti börjar att få fina kontaster

alazzi

Trådstartare
Han har utvecklats mycket.
Lumix%202008-09-28-10-48-51_041.jpg

Lumix%202008-09-28-10-51-39_038.jpg

Kashi ser ut så här när han sover:
Lumix%202008-09-30-15-03-31_020.jpg

Konstigt nog så glömmer jag hela tiden att fotografera katterna när de leker. Då tittar jag bara och njuter.

Sv: Frosti börjar att få fina kontaster

Pälsen på dessa katter är så otroligt mjuk, man fattar det inte förrens man har fått klappa någon. Och temperamentet är perfekt, precis lagom aktiva och gosiga.

Dottern får leka med lillskrutten och han klagar inte. Självklart är jag med hela tiden och kollar så att det inte blir vilt. Kattens väl i första hand.
Lumix%202008-09-28-13-06-43_034.jpg

Sällan jag säger nått om barn, speciellt i en katt-tråd :D , men jösses vilken söt dotter!!

Sällan jag säger nått om barn, speciellt i en katt-tråd :D , men jösses vilken söt dotter!!

:love: Tack:)

Länken fungerade visst inte. Försöker igen.
http://www.bccs.se/

Seal Lynxpoint (kallas även Snow och ibland maskad) är den vanligaste och ljusaste av de tre. Om någon variant ska kallas "snö" är det Lynxpoint. Genetiskt bär den anlag för "siames-maskning" i dubbel upplaga. Ungarna föds ofta helt vita, mönstret framträder efter några dagar och blir sedan starkare. Kontrasterna är inte färdigutvecklade förrän katten är minst ett år. Grundfärgen är närmast elfenbensvit till ljust cream och mönstret är gråaktigt till ljusbrunt. Svanstippen och trampdynorna är svartbruna och nosen är mörkt tegelröd. Ögonen är alltid blå.

Det borde vara förbjudet att visa snöbengaler! :mad:
De är ju så otroligt vackra! :love: (Jag drömmer om att äga en i framtiden ;))

Din dotter är underbart söt och de är så kul att se barn och katter ihop som leker "snällt" med varandra :)

Vad snälla ni är:) Tackar på dotterns vägnar.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 143
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur