Fruktansvärt

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Askungen 02
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 060
A

Askungen 02

Livet är så fruktansvärt orättvist ibland, hade önskat att jag kunde ta av mig min stora mage (ska ha barn i jan.) Ett par dagar före jul fick jag reda på att det inte finns något hopp för min häst längre. Han har varit hos fodervärd:devil: sen i sommras och blivit svårt halt och hästen är i så dåligt skick att vetrinären inte gav något hopp alls, Jag känner så mycket ilska för hela den här historien, varför ska allt hända på en gång, och just nu när man inte alls kan tänka klart.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 685
Senast: julgrisen
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 147
Senast: Mint
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 544
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda-24