Frustrerande!

horselove

Trådstartare
Nu när jag äntligen fått in word i min dator så tycker jag att det vore vääldigt bra om mina scheman (från länk på skolans hemsida) kunde öppnas i det istället för att fortsätta försöka med Works som inte vill öppna det alls! Men nähä då, det ska fortsätta bråka med Works!:crazy: Det måste väl finnas något sätt att göra så det öppnas automatiskt i word?

Snälla, söta, älskade buke, hjälp mig!

Sv: Frustrerande!

Du sparar schemat på din dator. Högerklicka och välj "Öppna med" Word. Sedan väljer du i en liten kryssruta att du alltid vill öppna just denna fil med word ;)

Sv: Frustrerande!

Kul att jag nån gång lyckas ge en kort, enkel beskrivning :D

Min avatar speglar min smäckra person till fullo :p

Liknande trådar

• Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: NotlikeI
·
Skola & Jobb Skulle vara jättetacksam om någon orkar läsa (med reservation för att jag låter som en bortskämd skitunge) och kanske bolla lite med...
Svar
5
· Visningar
1 498
Senast: Grettir
·
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles... 2
Svar
25
· Visningar
19 257
Senast: Zaria
·
IT & mobiler Min dator har bråkat på sistonde men imorse stängde den av sig, jag fick inte igång den på 5 minuter men när jag startade den fungerade...
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: nmolsson35
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka