Frysbox i bil, hur får man el??

AbCdE

Trådstartare
Jag kollar på nätet efter en frysbox att ha i bilen, men jag lyckas inte få reda på hur man gör med strömkälla. Någon som kan förklara?

Vet inte om det är vad du tänker på men min kylbox kopplar man iaf in i det där runda uttaget jag aldrig vet vad det heter. Den är alltså bara igång när bilen är igång. Jag brukar lägga i några frysklampar och valde en modell som också hade vanligt vägguttag ifall man är borta och har tillgång till det.

Min lilla, äldre VW Polo hade ett eluttag (alltså för vanlig stickkontakt) i bagageutrymmet.
Men generellt - cigarettändaruttaget.

Med en rejäl ”powerbank” kan du driva den utanför bilen, eller med bilen avstängd ett tag. En kompis har Anker solix c300 och den driver kylboxen ca 6 timmar.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Mia_R
·
Fordon Det verkar som att jag måste köpa en annan bil för min får mer och mer fel som kostar pengar och frustration. Jag är en småbilsförare... 2
Svar
23
· Visningar
682
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Vad tycker ni om den nya lagen som gör att kronofogden kan beslagta ditt utlånade fordon, om personen har skulder hos kronofogden? Lagen... 25 26 27
Svar
520
· Visningar
24 466
Senast: lil-sis
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
977
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka