Frysfri förvaring i kallstall?

sissu

Trådstartare
Ska troligen flytta till kallstall och behöver tips på om det finns nån förvaring som man kan ställa liniment, pälsglans och salvor i så att det inte fryser om man skulle få en kall period.

Det finns uppvärmd sadelkammare i annat hus, men jag skulle vilja ha detta lättillgängligt i stallet av utrymmeskäl.

Sv: Frysfri förvaring i kallstall?

En kylväska funkar nog, den håller ju i vanliga fall kylan inuti, men borde ju kunna funka lika bra åt andra hållet också :)

tror du?

Jag har nämligen samma problem i mitt stall

*värt att prova!*

Såg nu att jag lagt denna fel, ska ju ligga under utrustning. Flyttar frågan dit. Funderade också på om en frysväska kan vara nåt alternativ.
Eller nån slags frigolitlåda.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 231
Senast: Thaliaste
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 812
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 950
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka