Frysmärkning?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Pita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 036
P

Pita

Jag undrar bara om det endast är varmbloden som frysmärks eller om även kallblodiga travare brukar märkas?

Tack för era svar. Anledningen till att jag frågar är att jag köpt en kallblodstravare som är startad, men jag kan inte se att han är frysmärkt. Hur kan det komma sig? Han är imp från Norge, om det kan ha med saken att göra?

Han kan vara chip-märkt istället. Chipet sitter under huden och läses av i en speciell avläsare.

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 477
Senast: Syrax
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
556
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
1 003
Senast: Kilauea
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈