Bukefalos 28 år!

FT-bilder!

Sv: FT-bilder!

Jag har ridit honom sen 2006 (känt honom sen 2001/2002!), men det var inte förrän slutet på 2007 som vi började att träna lite mer seriöst. :) år 2008 började vi vara med på klubbtävlingar o gjorde en lokal start i hoppning.
 
Sv: FT-bilder!

Åh va man blir sugen på att rida fälttävlan när man ser det här!:D
Jag saknar det som tusan!

Får man lägga upp filmer som inte kommer ifrån youtube? Alltså, jag har filmer på min blogg, men man får väl inte länka till bloggar?
Hursomhelst. Här är min ponny jag hade.
32253406.jpg

32253405.jpg
 
Sv: FT-bilder!

Här kommer en bild från vår debut i fälttävlan - i höstas i Tågarp. Hästen är 7 år e Emmerton - Acacio - Magini. Det var fantastiskt kul tyckte vi båda och planerar att träna mycket i år och sedan starta igen till hösten.

C:\Documents and Settings\Administratör\Skrivbord\sofia bilder\bilder
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: FT-bilder!

Vad fina hästar alla har! Blir så sugen att träna när jag ser er!
Ska debutera i sommar är det tänkt, första terrängtävlingen för oss båda. Hoppas på att vi överlever...

Vet dock inte om jag vågar lägga upp bilder på oss, så bra är vi inte :o
 
Sv: FT-bilder!

woho, en blivande stjärna har du där :D tyckte den såg stabil ut för att vara 4 och hoppa terräng för första gången :) jättefin!!
 
Sv: FT-bilder!

Den är äldre än så :D Gjorde den dagen före julafton, så desperat efter sol och gräs efter en lååång vinter i bara ridhus :p men ikväll smäller det, första terrängträningen för året!! :banana:
 
Sv: FT-bilder!

Det har jag lyckats förtränga att den var så gammal. Jag minns det som igår när du la upp den, jätteglad blev man :D

Ha så kul ikväll :bump:
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 491
Senast: cili
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
886
Senast: Lingon
·
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
394
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp