Fulaste hunden utsedd

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Rockriddaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 963
Sv: Fulaste hunden utsedd

Ja, uppfödaren till den hunden har väl sagt upp kontakten med dem får man hoppas. För hennes kennels skull. :angel: :angel:

Men jag tycker han var fulsöt. Värre var det med "nykomlingen". Den var riktigt ful.

Hahahahaha...
Kollegorna kollade chockat på mig när jag brast i assgarv..
Men tur är väl att hundar inte är lika utseende fixerade som vi är!!

*kl*
Var det inte någon artikel om den där lilla vovven tidigare i vintras??? Stackarn så ful han är då :rofl:

Tror att den hunden hette Sam, men såg typ lika dan ut fast värre. han hade starr o skit. honom var det bara synd om.. Tror att han är död nu.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: Masse
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 103
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 677
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur