Fulaste klädesplagget?

Jag tycket foppatofflor är gräsligt fult, men samtidigt tycker jag att det är vansinnigt smidigt. En modern träsko, supersmidig när man bara ska ut till postlådan eller natta djuren.

När vi fick en virvelvind i familjen som under en period kastade ALLT i vattnet (familjen i fråga hade en liten stuga på en holme...) insåg de som umgicks regelbundet med henne fördelen med att ha skor som flyter. :D
 
Alla, oavsett kön, har rätt att vara en rövhatt. En rövhatt inom lagens råmärken, självklart.
Rövhatt,,,,,,,en sån här alltså???
Turbo_74d59e_1492101.jpg
 
Den här tråden får mig att bli sugen på att önska mig en one piece till julklapp .. :angel::D

För övrigt så har jag ett par vita byxor om somrarna som påminner om haremsbyxor, fast skrevet är högre upp och ingen tajthet alls. Ååååh vad de är sköna, alltså jag bär nog dem till 99,9% om somrarna och sist jag hade dem var igår. Skulle dock kanske vara kul med annan färg också .. vitt blir så lätt smutsigt. Men när mitt första par gick sönder gick jag genast till samma butik och köpte ett par likadana, klarar mig inte utan dem om somrarna :love:
Och fickorna! Inga dumma minimala jeansfickor utan man kan bara lasta på, byxorna åker ned innan fickorna är fulla :love:

En sak som jag avskyr är STRUMPBYXOR! De passar alla andra och möjligen ser jag inte så dum ut i dem egentligen men ... Ett helvete att få på och av. Man förbannar toabesöken! Jag har hellre leggins men då känns det jämt som att de kasar ned så då får jag ha ett par shorts ovanpå :arghh:
 
Den här tråden får mig att bli sugen på att önska mig en one piece till julklapp .. :angel::D

För övrigt så har jag ett par vita byxor om somrarna som påminner om haremsbyxor, fast skrevet är högre upp och ingen tajthet alls. Ååååh vad de är sköna, alltså jag bär nog dem till 99,9% om somrarna och sist jag hade dem var igår. Skulle dock kanske vara kul med annan färg också .. vitt blir så lätt smutsigt. Men när mitt första par gick sönder gick jag genast till samma butik och köpte ett par likadana, klarar mig inte utan dem om somrarna :love:
Och fickorna! Inga dumma minimala jeansfickor utan man kan bara lasta på, byxorna åker ned innan fickorna är fulla :love:

En sak som jag avskyr är STRUMPBYXOR! De passar alla andra och möjligen ser jag inte så dum ut i dem egentligen men ... Ett helvete att få på och av. Man förbannar toabesöken! Jag har hellre leggins men då känns det jämt som att de kasar ned så då får jag ha ett par shorts ovanpå :arghh:
Jag förstår inte varför toabesöken är ett problem med strumpbyxor, man drar väl ner de som alla andra? Eller tar du av hela byxan och strumpor och allt under toabesök? :confused:

Eller missar jag något pga min trötthet nu...
 
Jag förstår inte varför toabesöken är ett problem med strumpbyxor, man drar väl ner de som alla andra? Eller tar du av hela byxan och strumpor och allt under toabesök? :confused:

Eller missar jag något pga min trötthet nu...
Nä men det är bara så himla knåpigt att få på sig dem igen sen, man får stå och skaka på rumpan liksom :p men det är kanske bara jag som helst undviker strumpbyxor ;)
 
Nä men det är bara så himla knåpigt att få på sig dem igen sen, man får stå och skaka på rumpan liksom :p men det är kanske bara jag som helst undviker strumpbyxor ;)
Jag tänker att det är skillnad på strumpbyxor och strumpbyxor.
Sådana som "shejpar" och håller in kommer inte på min kropp, delvis för att det är så jobbigt med dem om en skulle behöva ta på sig den igen :D

Mjuka, tjocka, stickade strumpbyxor däremot är fina grejer! Så mycket enklare att dra på sig och dessutom görsköna. Så hellre sådana än byxor tycker jag! :up:
 
Åååh, på tal om strumpbyxor och fula kläder!
För små beigea nylonstrumpbyxor (ja, de kan faktiskt vara för små). Det är inte vackert.. Det kan inte vara särskilt bekvämt heller.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp