Fulaste klädesplagget?

Jag tycker inte haremsbyxor är snyggt alls. De som inte är så överdrivna kan jag stå ut med, de som ser ut som man bajsat å sig kan ingen göra vackra.

justin-bieber-baggy-pants.jpg
117.jpg
 
En del haremsbyxor är skitsnygga. En del inte så snygga :p

På bokmässan såg jag en gång en vansinnigt cool tjej i tantkjol till knäna och ett par bruna knästrumpor och gammeltantsskor. Det var så Jekla Coolt på henne. :love: Hade jag däremot haft samma kläder... :laugh: Så i rätt sammanhang och på rätt person, så.

Ett par Foppa lr vargylstishor kommer dock ingen undan med. Inte heller jeans, vit skjorta och skinnväst- stilen på män. Eller tighta svarta byxor, pumps, leopardlinne och svart skinnjacka och piffig lugg på kvinnor.

Och den dagen min man har tubsockor i sina sandaler till shorts kommer jag överväga skilsmässa.
 
En del haremsbyxor är skitsnygga. En del inte så snygga :p

På bokmässan såg jag en gång en vansinnigt cool tjej i tantkjol till knäna och ett par bruna knästrumpor och gammeltantsskor. Det var så Jekla Coolt på henne. :love: Hade jag däremot haft samma kläder... :laugh: Så i rätt sammanhang och på rätt person, så.

Ett par Foppa lr vargylstishor kommer dock ingen undan med. Inte heller jeans, vit skjorta och skinnväst- stilen på män. Eller tighta svarta byxor, pumps, leopardlinne och svart skinnjacka och piffig lugg på kvinnor.

Och den dagen min man har tubsockor i sina sandaler till shorts kommer jag överväga skilsmässa.

Skinnväst hade jag glömt! Platsar i den här tråden! :)
 
Jag är så jävla trött på folks (mäns) kommentarer om camel toe. Fittan ska liksom bara finnas där under våra tighta byxor som ett fantastiskt magiskt väsen redo att uppfylla mannens alla önskningar DOCK *varning varning* om en kan ana minsta lilla kontur av den!
Men nu är du sådär känslig IGEN. ;)
 
Jag har många av de saker som benämns som vidriga i tråden. Crocs t ex. Inte för att det är snyggt, men praktiskt som inneskor. Och när man badar hundar och inte vill stå barfota på singel.

Haremsbyxor har jag dock inte haft i den här vändan. Men på 80-talet hade jag minst ett par i outfiten.

Det jag tycker är fult är kläder som inte passar. Storleksmässigt t ex. Det jag generellt inte tycker är snyggt kan vara urhäftigt på rätt person. Sånt gillar jag. Det oväntade. Jag tycker om att få omvärdera.
 
Haha, va roligt det är med en man som berättar vad som är okej att reagera på som kvinna och förminska en reaktion genom att kalla någon känslig.

Oj vad jag skrattar. (OBS! Ironi!)
Och som vanligt finns det några som inte fattar att jag bara driver med er. :p
 
Det kanske kan vara läge att fundera på varför då istället för att fortsätta vara en misogyn "lustigkurre" och lägga över ansvaret för ditt beteende på andra.
Konstigt då att vissa här bara piper gång efter gång medans andra hänger på och "gör skadan ännu värre". :p

Jag har iallafall inte uppfattat att bukefalister som träffat mig IRL har nåt emot mig, men det kanske beror på helt andra saker, vad vet jag.
 
Konstigt då att vissa här bara piper gång efter gång medans andra hänger på och "gör skadan ännu värre". :p

Jag har iallafall inte uppfattat att bukefalister som träffat mig IRL har nåt emot mig, men det kanske beror på helt andra saker, vad vet jag.

Det är ganska vanligt att folk beter sig mer gränslöst på nätet än i verkligheten ansikte mot ansikte. En del babblar som tusan på nätet och säger inte flaska när man möts. Jag har mest problem med de som beter sig gränslöst oavsett var.
 
Mata inte trollen, till slut flyttar de eller svälter ihjäl.

En liten reflektion så här apropå ingenting:
Bara för att någon tycker att ett plagg är fult måste det inte per automatik innebära att ingen någonsin ska bära det.

Jag tycket foppatofflor är gräsligt fult, men samtidigt tycker jag att det är vansinnigt smidigt. En modern träsko, supersmidig när man bara ska ut till postlådan eller natta djuren. Det är dock ingenting jag skulle ha som arbetssko (industriarbete eller ladugård, mao sånt som kräver skyddssko) eller som finsko när jag går på bal.
Jag har en kompis som är sjukt snygg i sådär galet mönstrade byxor som får en annan att tänka "herregud vad i helvete är det där?!" när jag ser dem i butik. Själv ser jag ut som en korv i det mesta förutom jeans och t-shirt.

Har hittills inte sett någon som passar i Bieber-byxan som postades högre upp, väntar med spänning på att motbevisas!
 
Det är ganska vanligt att folk beter sig mer gränslöst på nätet än i verkligheten ansikte mot ansikte. En del babblar som tusan på nätet och säger inte flaska när man möts. Jag har mest problem med de som beter sig gränslöst oavsett var.
Jag tänker också att en en upplever någon som mindre trevlig/dryg/rövhattig på nätet så är väl chansen inte så stor att en vill träffa denne personen i verkligheten.
 
Jag tycker nog inte det är så stor skillnad på att förfäras av manliga eller kvinnliga skrev, oavsett vilket namn vi ger det. Kön som kön liksom. Jag vill välja vems jag exponeras för och när!

Håller också med om att fula kläder inte per automatik betyder att man ska skämmas om man har dem på sig. Jag har massor med fula kläder i min garderob. Mer fula än snygga faktiskt. Men de är sköna/praktiska att ha på sig och därför används de flitigt. Om någon annan tycker jag ser ful ut då så får jag väl helt enkelt hålla med dem eller strunta i det beroende på humör. Jag kan inte heller påstå att jag är helt neutral när jag ser en annan vuxen människa gå runt i sparkdräkt. Det går bara inte.
 
Har inte så mycket mer att säga förutom hur trött jag blir på män som ständigt ska hävda sin rätt att vara en rövhatt.

Alla, oavsett kön, har rätt att vara en rövhatt. En rövhatt inom lagens råmärken, självklart.

Sedan får denne rövhatt självklart inse att man blir behandlad utifrån detta rövhattande, men det är väl aldrig ett problem *ironi*
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp