Fulaste trenderna

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker också att tråden känns lite olustig.

TS, hela syftet är alltså att uttrycka sig negativt om folks utseende och stil? Eller har jag missuppfattat?

Eller om 70-talets trender eller om 80-talets trender. Det handlar ju inte om specifika människor utan om just trender. Men tar man åt sig och tycker det är olustigt är det nog inte en tråd som passar en då går det ju utmärkt att scrolla förbi.

Eller om 70-talets trender eller om 80-talets trender. Det handlar ju inte om specifika människor utan om just trender. Men tar man åt sig och tycker det är olustigt är det nog inte en tråd som passar en då går det ju utmärkt att scrolla förbi.
Jag tyckte mest det var intressant att ifrågasätta behovet av att ägna en tråd åt vad man tycker är fult, speciellt när exemplen i trådstarten var hår och ögonbryn - alltså andra människors utseende. Jag själv tar inte åt mig men kände ändå att det kan ifrågasättas lite om man känner ett behov av att öppet klanka ner på folks stil.

Näää

Folk får följa vilka trender de vill. Jag tycker att just fenomenet är att först tycker en att det är skitfult och sen plötsligt så står man där med grejen i allafall - är ett intressant fenomen
Fast det är ju en annan fråga, vilka trender man började följa fast man först tyckte det var fult.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Hallå! Jag valde samhälle, men detta kan gälla både mat och ekonomi också, så om samhälle är fel får gärna moderator ändra till rätt :)... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 519
Senast: Badger
·
Samhälle Vår fria värld skakar under fötterna på oss. Samtidigt är världen, och Sverige, full av människor med vettiga värderingar och resurser... 2
Svar
25
· Visningar
2 007
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 945
Senast: Palermo
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill... 20 21 22
Svar
433
· Visningar
26 506
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka