Fullblod från banan

Mish

Trådstartare
hejsan
vet inte vart jag ska sätta denna tråd.
Men tänkte att jag kunde höra med er om ni vet var man kan köpa fullblod direkt från banan, alltså sådana som inte passar där utan vill bli ridhästar?

Om ni vet något sådant kna ni kanske Pm?
antar att man inte får skriva det här.

Tack

Sv: Fullblod från banan

hejsan
vet inte vart jag ska sätta denna tråd.
Men tänkte att jag kunde höra med er om ni vet var man kan köpa fullblod direkt från banan, alltså sådana som inte passar där utan vill bli ridhästar?

Om ni vet något sådant kna ni kanske Pm?
antar att man inte får skriva det här.

Tack

Vill veta samma sak. Finns det inte någon försäljningssite?

Hälsning Maja

Sv: Fullblod från banan

http://www.tabygalopp.se/
längst ner på sidan finns salubörsen
Tips också att leta upp alla tränare på sidan och ringa var och en. Sen finns flera på forumet som är på Täby och säkert kommer att svara.

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
337
Senast: Gabby_Ossi
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar... 2
Svar
35
· Visningar
3 827
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 591
Senast: Takire
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
896
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka