fullblodshingstar

YES_quarterhorse

Trådstartare
hej, jag skulle gärna vilja betäcka mitt sto med en fullblodshingst.
Har försökt leta runt men jag kan inte hitta någon runt stockholms trackten. kan ni hjälpa mig. :confused:

Sv: fullblodshingstar

Här http://www.sfaf.se/img/hingstkat-2012.pdf kan du hitta årets godkända fullblodshingstar. Förutom de som finns där är Mr Carrera och Rex Shipping godkända inom ASVH. Det finns även ett par godkända inom ponnyaveln.

Enligt forumreglerna får du inte efterlysa hingst för betäckning här på forumet. Det kan du göra på annonssidorna.

Görel - moderator

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
407
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Tuppis
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 285
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025