Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser visst till att hålla mig sysselsatt. De närmaste helgerna är det bokat med aktiviteter. Den här helgen rider jag fröken frieser som vanligt på lördagen och på söndag har jag åter bokat in en ridlektion. Nästa helg ska jag åter rida för nivå 4-tränaren i CR på lördagen och på eftermiddagen är det teorikurs i bålstabilitet, som är den sista delen av den här omgången kurser. Samtidigt pågår det lite hallabaloo inne i stan som jag hoppas på att hinna se lite av. Eftersom det här kommer fylla så gott som hela dagen så är ridningen på fröken frieser flyttad till torsdagen den veckan i stället. Lördagen veckan efter blir som vanligt och på söndagen är det en utflykt planerad :) .

Helgen efter tänkte jag inte rida alls utan har frågat om jag kan flytta dessa dagar till några vardagskvällar. Det går bra, men vi har inte bestämt några dagar än. Den helgen tänkte jag nämligen försöka få till några besök på husvisningar. Egentligen hade jag kunnat/velat boka in en helgkurs i CR hela den helgen men jag kan dessvärre inte klona mig och måste prioritera mellan önskemålen. Så jag har valt att det får bli en helg då jag sticker från stan och glor på hus, om jag nu lyckas boka in lite visningar förstås. Jag undrar om jag ska åka själv eller fråga syrran om hon vill följa med. Hon ville ju gärna följa med på en road trip förra sommaren men kunde inte komma ifrån. Jag undrar vad som är trevligast; att ha sällskap eller att vara helt själv? Det är ju några veckor kvar dit så jag hinner fundera på det.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 775
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 579
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Det blev snabba ryck det här. Jag fick samtalet om gårdagens arbetsintervju i förrgår och mindre än en halvtimme efter att intervjun...
2
Svar
31
· Visningar
3 731
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 734
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp