Fullspäckad helg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullspäckat schema och så UVI på det, kanske inte så underligt jag vaknade med migrän i morse :yuck:
Lördagen så öppnade jag fiket (börjar få något sjätte sinne på när den medlem som är caféansvarig inte kommer dyka upp), fixade lite inför söndagens klubbdressyr och så gasa ner till båtklubben för traditionella ärtsoppan. Stannade en kort stund och så gasa tillbaka till stallet för att göra klart inför söndagen.
Handla, hem och tvärslocknade i soffan tills mannen och sonen kom hem från båtklubben.
Käkade lite (för mycket) tacos och så slocknade jag igen.

Funderade lite söndag morgon varför jag utsätter mig för att gå upp extra tidigt när jag kunde fått sova :cautious:
Fast jag vet ju varför, det är så himla kul med alla barnen :)
Allt gick jättebra (förutom två barn som tränat in fel program stackarna) och det blev rosett till nästan samtliga startande. Det är inte billigt hålla en blåbärs-dressyr när alla är så duktiga :p .

Doby var jääääättetrött när han kom hem i söndags, det är väldigt ansträngade vara "Klubbhusmaskot". Man blir ju så klappad, gosad och busad med :D.

Nästa helg är det klubbhoppning, då ska jag sitta i domartornet och dottern ska debutera 80 på fjärthästen Silver. Har anmält dom till 80 och 90 på lokaltävlingen i maj så det gäller träna nu :-)
Det var länge sen jag behövde döma samtidigt som hon hoppar, få se hur mina nerver fixar det :nailbiting:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Började med att sitta och skitsnacka i fiket, vilket gjorde att jag inte riktigt hann det jag tänkt mig. Men sånt är viktigt också...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp