Fungerar inte att spela in i Teams?! Hjälp!

strawberrysylt

Trådstartare
Hallå alla,

Ni brukar ju ha svar på allt :). Vi har en skoluppgift som ska spelas in i Teams och jag vet att jag har sett det där "starta inspelning" förut, men nu gör varken jag eller min klasskompis det... Hur gör man? Tänker om det har att göra med någon behörighet? Men vi har provat byta vem som ringer upp osv... Hjälp? :)
 
Hallå alla,

Ni brukar ju ha svar på allt :). Vi har en skoluppgift som ska spelas in i Teams och jag vet att jag har sett det där "starta inspelning" förut, men nu gör varken jag eller min klasskompis det... Hur gör man? Tänker om det har att göra med någon behörighet? Men vi har provat byta vem som ringer upp osv... Hjälp? :)
Screenshot_20221208_132014_Chrome.jpg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp