Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick någon knasig idé om att installera ett gammalt harrypotter spel. De hade jag på XP och inte Vista då alltså senast jag spelade de för en herrans massa år sen.
Nu vill de inte funka när jag installerat de på min nya dator. De liksom "laggar/hackar/blinkar" eller hur man nu ska förklara det.
Någon som har en aning om varför de blir så?
Kan de vara så att min dator är för bra för spelet?
Jag har för dåligt grafik kort? Fast de borde de inte vara för de är bättre än mitt förra och då gick de ju att spela
Hur som helst, någon som orkar förklara för en okunnig som mig?
De har jag redan gjort, men de funkar inte och sen testade jag att ändra "kör som admin" något liknande.. Funkar inte heller. Vad är felet liksom de funkar utmärkt på min pojkväns dator som har Vista och de har jag med, så då borde de ju funka på min med
Då kan det vara bl.a. minne, grafik, hårddiskutrymme som kan vara otillräckligt. Du kan ju alltid jämföra de olika datorerna. Eller så får du köra på pojkvännens dator då!
De kan de ju vara.
Men de skumma är att jag liksom har bättre grafikkort på nuvarande dator än min gamla, där spelet funkar. Och minne finns det gott om.
Men de kan ju vara något med de iaf får försöka kolla upp de!
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...