millen

Trådstartare
hejsan.
alla ni som har fuxar och har något rosa till dom, kan ni lägga ut bilder på det?:)

Sv: fuxar

Rosa till fux är det snyggt ?

Får komma tillbaka och kolla:D

rött o lila är ju jättesnyggt på fux!

Rosa är lite mer tveksamt även om jag ofta har rosa på mig.

100802042.jpg

100623050.jpg

100418028.jpg

100404069.jpg

Fuxar är fina i rätt rosa färg! Beror såklart på vilken fuxfärg hästen har.

Nu är min fux en valack så han har endast ett rosa nosludd, hade han varit ett sto så hade det funnits MÅNGA rosa pinaler till hästen :)

Har ingen bild på det just nu men ska försöka komma ihåg att ta med kameran och ta en bild på det :)

Fuxar är visst fina i rött!
Jag tänkte först att det inte borde passa alls men det gör det :)

kl

Jag avstår nog oxå röda färger på fux, har orange till mina "svarta" men till fuxen är det förskräckligt fult :p

Men man ska ha det man själv tycker är fint! :)

Hallå allihopa? Hon bad ju faktiskt om bilder på fuxar med rosa, då hon troligtvis själv tycker att det är fint. Så håll alla åsikter för er själva om ni inte håller med och vill visa era fuxar med rosa på. Det blir en mycket roligare tråd då om alla tycker likadant :-)

Hallå allihopa? Hon bad ju faktiskt om bilder på fuxar med rosa, då hon troligtvis själv tycker att det är fint. Så håll alla åsikter för er själva om ni inte håller med och vill visa era fuxar med rosa på. Det blir en mycket roligare tråd då om alla tycker likadant :-)

Det är meningen att folk ska tycka olika på ett forum. Annars skulle vi bada i meningslöshet.

Alltså, jag måste vara färgblind men vad på din bild är rosa? Möjligtvis ditt linne men annars kan jag inte se något rosaaktigt alls... :p

haha okej, mina ögon vägrar få det till något annat än vitt, men jag antar att det är annorlunda om jag skulle se det IRL. :D

Själv kan jag inte få det till vitt, haha. Hur mkt jag än försöker.. Antar att det är för att jag vet vilken färg det är och har sett det så många ggr. ;)

jag har röda ridbyxor och rider en fux :D Om det är snyggt har jag ingen aning om men det är inte mycket på den hästen (inte min häst).. Brunt träns, svart sadel, en annan brun på gummisnoddarna på stigbyglarna osv

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka