Bukefalos 28 år!

Fylla i anmälningsblankett

banjo

Trådstartare
Jag sitter o ch fyller i en anmälningsblankett för första gången och jag har fått lite problem :P I alla fall. Registeringsnummret som ska stå på anmälningsblanketten till en hopptävling, är det det nummret som står på mätintyget?
För där står det: Reg. nr: 3.2osv

Och licensnumret, kan man skriva "Visas på plats" eller någonting liknande? För jag har ingen möjlighet att få tag på passet/licensen förän om några dagar så jag kan inte kolla nummret.
 
Sv: Fylla i anmälningsblankett

Registreringsnumret står i passet. Borde väl i och för sig stå på mätintyget också, men det vet jag inget om. Det ska först stå en raskod, sedan födelse år och sedan 4 andra siffror ex 99-95-1415 för en ridponny utan stam född 1995.

Varför kan du inte få tag på licens o pass? Kan du inte ringa någon om de befinner sig på annan ort?
 
Sv: Fylla i anmälningsblankett

Så hans registeringsnummer är SE 99-97-8276?
fast på mät intyget står det
Reg. Nr och sen dom sifforna som står som hans Originalnummer.

Jag har en kopia på hans identitetshandling i alla fall, så där borde det stå?

för kontoret är låst :) men jag har pratat med ordföranden och hon sa att hon skulle kolla om hon kom ihåg.
 
Sv: Fylla i anmälningsblankett

Passar på att ställa en fråga till.

Fyll i markerade fält - skuggade osv...
Jag ska anmäla mig till klass 2, ingen uppstallning. Så då kryssar jag bara i klass 2? Och vad menas med kronor på högerkanten? Ska jag räkna ut vad det kommer kosta att starta i klass 2 (60kr) och skriva dit det?

Jag känner mig lite hopplös :angel:
 
Sv: Fylla i anmälningsblankett

Ja du kryssar bara i klass2. Sen kan man ju fylla i inbetalt per bank/postgiro och belopp, det är väl det enda du behöver bry dig om :idea:
 
Sv: Fylla i anmälningsblankett

tack :D Allt skulle betalas på plats så jag fyllde inte i "inbetalt per bank/postgiro och belopp".
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 453
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 250
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 378
Senast: Jamtland
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 440
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp