Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, hur bra priser kan de vara på mässorna egentligen?
Typ scandinavium, falsterbo, globen osv.
Vilket är det bästa fyndet ni gjort?
Tänker mest på märken som brukar vara lite dyrare i vanliga fall...
Är det vanligt att de sätts ner mkt i pris?
Det bästa med mässor är för min del att de kan ha med sig typ förra säsongens färger, saker som har någon liten skavank osv. Likaså att de tävlar lite med varandra om vem som har billigast.
Köpte tex ett set Lamicell Pro-skydd i somra på Falsterbo för 250 spänn, nypris ligger på minst 500.
Sen hittade jag ett märkslöst ulltäcke där broderi ingick för 500 spänn, sånt går jag på direkt och eftersom det var brunt så äger jag ett sånt nu
Det är väl mest sån jag köper, grejer för ordinarie pris kan jag köpa i min ridsportsbutik som oftast är billigare än många andra ÅF.
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...