Fynda på mässor?

nyponros

Trådstartare
Ja, hur bra priser kan de vara på mässorna egentligen?
Typ scandinavium, falsterbo, globen osv.
Vilket är det bästa fyndet ni gjort?
Tänker mest på märken som brukar vara lite dyrare i vanliga fall...
Är det vanligt att de sätts ner mkt i pris?

Sv: Fynda på mässor?

Det bästa med mässor är för min del att de kan ha med sig typ förra säsongens färger, saker som har någon liten skavank osv. Likaså att de tävlar lite med varandra om vem som har billigast.
Köpte tex ett set Lamicell Pro-skydd i somra på Falsterbo för 250 spänn, nypris ligger på minst 500.

Sen hittade jag ett märkslöst ulltäcke där broderi ingick för 500 spänn, sånt går jag på direkt och eftersom det var brunt så äger jag ett sånt nu :angel:

Det är väl mest sån jag köper, grejer för ordinarie pris kan jag köpa i min ridsportsbutik som oftast är billigare än många andra ÅF.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
1 037
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Mat Från och med idag kan man rösta på Årets matbluff 2024: https://www.aktavara.org/212780/rosta-matbluff-2024 Vilken vara får din röst... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 499
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI