JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fyra franska tränare fast efter dopningsprover
Moderator
Hästnyheter
Hästen Cazanova Schack, testades positivt vid ett dopningsprov som togs efter en start på Jägersro i april. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Den holländska ryttaren Sanne Thijssen är just nu avstängd i sex månader. Detta efter att hennes häst som avlivades på fyrstjärniga...
Hästnyheter
Fabrice Souloy, samt ytterligare tre i Frankrike verksamma tränare, kommer dömas till ett års avstängning efter det att deras hästar...
Hästnyheter
Kretsen kring Bold Eagle ville visa upp megastjärnan på den lilla banan i Feurs i höst – men stoppas av det franska travförbundet. ...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Kunde inte sova så nu sitter jag med en kopp kaffe och min stickning.
idag ska vi på barnloppis. På jakt efter byxor och mamma mu...
sthu
1 minut sedan
Svar: 1 222
Visningar: 44 884
Allmänt
Hjälp
Relationer Spelar ingen större roll, han är inte seriöst intresserad. Du kan väl ta bort honom med (vet inte riktigt hur snapchat fungerar) och...
Sryoqwe
Idag kl 02:12
Förslag på passande matskål?
Övr. Hund Oh, jag googlade lite eftersom jag knappt visste vad det var för något, men första sökträffen ser klart lovande ut!
Red_Chili
4 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 189
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Har upptäckt att jag har små maskar i ena räkakvariet. Såna där bruna, smala och ofarliga som jag inte minns namnet på nu. Det är också...
Red_Chili
15 minuter sedan
Svar: 1 376
Visningar: 40 933
Djur
Torrfoderdjungeln..
Övr. Katt Jag har inte prövat Bozita torrfoder, men de ratar våtfodret tyvärr. Men ska absolut försöka.
Våtfoder är favoriterna: Brlt Care, Mjau...
Noxos
Idag kl 00:00
Svar: 7
Visningar: 145
Katt