Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Aha! Har kikat på deras hemsida i min valpjakt, men föll så för min Ludde så det var bara tvunget att bli han! Haha - såg inte först nu att jag skrev fel i mitt förra inlägg Det ska vara OK - inte och! Ser ut som jag menar sådär kaxigt Och?!
Ja, det är en väldigt trevlig kennel tycker jag, uppfödaren är supertrevlig och mycket kunnig med lång erfarenhet. Och så ligger den hyffsat nära Kollade stamtalvan på din hund och såg att han hade många Kullhaga-hundar bakom sig. Min kille har en Kullhaga-pappa (Dock har Kullhaga haft typ 500 kullar, så jag tror inte dom är så värst släkt)
Ah, det såg jag inte ens. Tyckte väl inte att du hade någon anledning att vara otrevlig
Måttband fasta: 40 cm, Halvstryp: 30 cm när det är "som kortast" och då stryper det inte, så han är alltså strax under 30 cm runt halsen. 37 cm hög, 8 kilo tung
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Trädgård & Växter Det hade blad och knopp när jag ställde ut det, men nu är grenarna lite svarta och trista. Har inte skrapat på barken än. Det kan ju...