Bukefalos 28 år!

Gaaaah!! Blir tokig!!

Sv: Gaaaah!! Blir tokig!!

GRATTIS!! :)

Min sambo kom hem för ett tag sen och sa att han ville ha hund :love:
Men ingen afghan, utan en mellanpudel, en helt ok kompromiss ;)

Så när rätt vovve dyker upp blir även vi med hund ! :)
 
Sv: Gaaaah!! Blir tokig!!

Okej, fick för mig att det kunde varit min hunds halvbror, men insåg senare att den kullen inte är leveransklar förrän på onsdag;)
 
Sv: Gaaaah!! Blir tokig!!

Aha! Har kikat på deras hemsida i min valpjakt, men föll så för min Ludde så det var bara tvunget att bli han! Haha - såg inte först nu att jag skrev fel i mitt förra inlägg :p Det ska vara OK - inte och! :rofl: Ser ut som jag menar sådär kaxigt Och?! :D
 
Sv: Gaaaah!! Blir tokig!!

Ja, det är en väldigt trevlig kennel tycker jag, uppfödaren är supertrevlig och mycket kunnig med lång erfarenhet. Och så ligger den hyffsat nära:D Kollade stamtalvan på din hund och såg att han hade många Kullhaga-hundar bakom sig. Min kille har en Kullhaga-pappa;) (Dock har Kullhaga haft typ 500 kullar, så jag tror inte dom är så värst släkt)

Ah, det såg jag inte ens. Tyckte väl inte att du hade någon anledning att vara otrevlig:angel:
 
Sv: Gaaaah!! Blir tokig!!

Haha, nä jag vet inte ens varför det blev och istället för ok! :D
Blir lite tokigt ibland när man skriver fort och inte korrekturläser! :angel:

Du som också har en hanhund, vad har du för storlek på halsband nu?
 
Sv: Gaaaah!! Blir tokig!!

Gud, det ska jag veta.. köpte ju ett förra veckan:eek:

Måttband:idea: fasta: 40 cm, Halvstryp: 30 cm när det är "som kortast" och då stryper det inte, så han är alltså strax under 30 cm runt halsen. 37 cm hög, 8 kilo tung;)
 
Sv: Gaaaah!! Blir tokig!!

Tack, då vet jag på ett ungefär iaf! :)
Förresten, det fasta på 40 cm. Det är hela längden, antar jag? Eftersom halsen bara var max 30 cm?
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 368
Senast: geting
·
Hundträning Jo, jag är medveten om att jag har en spets och att min ras dessutom vallar med skall. Och jag är helt okej med att Slyngeln inte är den...
Svar
6
· Visningar
841
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 029
Senast: Elektron
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 846
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp