surprice1985
Trådstartare
Köpte transportskydd i skandinavium men har inte använt de ännu, sonen drog upp dom i stallet idag o när jag skulle lägga ner dom igen så upptäckte jag att det inte stämmde...
Va två korta frambens skydd, ett högt bakbens o ett mitt imellan!
Synade de lite närmre o då va det två st frambens skydd i stl cob, ett bakbens i cob o ett frambens i full!
På påsen stod det stl. full och den va tejpad i öppningen så därför öppnade jag inte o kollade stl
Kollar alltid nog när jag handlar där för det ha hänt tidigare att jag kommit hem med olika stl. men tänkte inte så långt när den va igen tejpad o alla låg i samma påse...
Är ju alltid så himla mycket folk i detta ståndet, enda stället det är kö till
så det går ju knappt röra sig 
Tror ni att det går att ringa kundtjänst o se om man kan få dom o skicka de andra i stl full eller åtminstonde ett bakbens till i cob??
Äntligen hittat skydd jag hade råd med!
Va två korta frambens skydd, ett högt bakbens o ett mitt imellan!
Synade de lite närmre o då va det två st frambens skydd i stl cob, ett bakbens i cob o ett frambens i full!
På påsen stod det stl. full och den va tejpad i öppningen så därför öppnade jag inte o kollade stl
Är ju alltid så himla mycket folk i detta ståndet, enda stället det är kö till
Tror ni att det går att ringa kundtjänst o se om man kan få dom o skicka de andra i stl full eller åtminstonde ett bakbens till i cob??
Äntligen hittat skydd jag hade råd med!