*Gaah* jobbigt det blev nu!

surprice1985

Trådstartare
Köpte transportskydd i skandinavium men har inte använt de ännu, sonen drog upp dom i stallet idag o när jag skulle lägga ner dom igen så upptäckte jag att det inte stämmde...
Va två korta frambens skydd, ett högt bakbens o ett mitt imellan!
Synade de lite närmre o då va det två st frambens skydd i stl cob, ett bakbens i cob o ett frambens i full!
På påsen stod det stl. full och den va tejpad i öppningen så därför öppnade jag inte o kollade stl :( Kollar alltid nog när jag handlar där för det ha hänt tidigare att jag kommit hem med olika stl. men tänkte inte så långt när den va igen tejpad o alla låg i samma påse...
Är ju alltid så himla mycket folk i detta ståndet, enda stället det är kö till :angel: så det går ju knappt röra sig :grin:

Tror ni att det går att ringa kundtjänst o se om man kan få dom o skicka de andra i stl full eller åtminstonde ett bakbens till i cob??
Äntligen hittat skydd jag hade råd med!

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
3 108
Senast: em-pirre
·
Hästvård Har en häst som två år tillbaka blivit halt efter vintervilan. Vet. har inte kunnat hitta någon förklaring till hältorna, blev röntgade... 2
Svar
28
· Visningar
3 919
Ekonomi & Juridik Hej! Sitter och funderar och funderar men kommer inte fram till någon som känns bra... Lämnade iväg min ena häst till en fodervärd i...
Svar
14
· Visningar
2 411
Senast: ZaNdRoRiA
·
B
Träning Hej. Suttit här ca 5 timmar nu och läst om lite allt möjligt. Allt från mugg till A2 virus till jobbiga hingstar och kände bara ett...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka