GAHHHH!!! *moviemaker damp*

S

SirWillgott

Nu får jag snart ett nervöst sammanbrott!!:eek:
Har hållt på med en film nu i över tre veckor! Anledning?
Jo filmen blev klar på 2kvällar men har fått spara, ändra och göra om näst intill varje dag för att försöka få den att fungera!

För varje gång jag "sparar på min dator" så är det något som är fel när man spelar upp filmen i media player:eek:
Musiken slutar helt plötsligt, en eller flera bilder är borta, hack i videos etc!! Aldrig blir det bra:cry:

Har f.ö under denna tid även gjort andra kortare filmer..utan problem:crazy:

Vad kan vara fel?
 
Sv: GAHHHH!!! *moviemaker damp*

Det kan vara fel på själva fotot eller filmsnutten eller musiksnutten, eller fel då den länk som den vill ha! Har hänt liknande för mig i både moviemaker och flash.
 
Sv: GAHHHH!!! *moviemaker damp*

Det kan vara fel på själva fotot eller filmsnutten eller musiksnutten, eller fel då den länk som den vill ha! Har hänt liknande för mig i både moviemaker och flash.

Men det fungerar ju ibland och ibland inte? xD
Alltså... varje gång jag på nytt försöker spara filmen på datorn är edt en ny sak som blir fel:rofl:
Antingen förvinner en bild/film eller så upphör musiken helt plötsligt:angel:
*suckar... jädra moviemaker xD*
 
Sv: GAHHHH!!! *moviemaker damp*

Då kanske det inte är så mycket moviemaker utan gubben i datorn som inte är på humör! Du får stryka den lite medhårs och göra lite scandisk och defragmentering, så kanske den bättrar sig.
 
Sv: GAHHHH!!! *moviemaker damp*

*Klappar på datorn så mycket jag kan* :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver hjälp nu. Min dator, som i vanliga fall är väldigt snabb och fungerar väldigt väloljat, har helt plötsligt gått och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Zenith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp