Galen kamphund?

Sv: Galen kamphund?

Det finns massor av fina nithalsband, men det är sällan dom kommer så himla breda i mindre storlekar tyvärr.

Här är dock ett som jag själv avguuuuuudar!

halsband.JPG

Naj naj, inget halvstryp. Helt ska det vara. :D

Åh, Benjis i minde stl hade ju varit perfa jh *suck* :p

Du är medveten om att det är broderat in Amstaff på hans halsband va? :D
Tulla må vara terrier, men kanske inte riktigt den sorten av terrier, haha!

Jag ska kolla om det stället jag har i åtanke fortfarande säljer liknande halsband, då skickar jag länken till dig. Dom gör själva nämligen, så man kan få i vilken storlek man vill.. Både i typ nylon/liknande och i läder (Som kan fås med nitar, text eller whatever).

Bennis är 60 cm mätte jag det till nu, och jag har sett det i en storlek mindre bara. Har sökt lite på nätet åt dig också, men kunde inte hitta något användbart.

Det finns massor av fina nithalsband, men det är sällan dom kommer så himla breda i mindre storlekar tyvärr.

Här är dock ett som jag själv avguuuuuudar!

halsband.JPG

:eek:

GE MIG, JAG ÄR KÄR! :love: :love: :love:
Varifrån kan man beställa detta? Om du har skrivit det tidigare i tråden ber jag om ursäkt :angel:

Det har jag inte gjort ;)

Jag vet inte om man får länka till affärer och sånt nämligen? Har aldrig fått grepp om länkningsreglerna här på Buke...

En liten fråga till Bebben:

Du som föder upp galna kamphundar (:d).. Är det en myt eller sanning att de låser sina käkar när de biter tag om något?

Myt.

Det handlar bara om väldigt starka käkmuskler, samt en ännu starkare vilja. Det går att bända upp käkarna med ett verktyg exempelvis, men jag skulle aldrig klara av det "för hand". Deras muskler är starkare än mina, och viljan likaså många gånger ;)

(Därför är LOSS ett väldigt viktigt kommando anser jag!)

YES! Tack.. det ska jag visa för folk jag har tvistat med som hävdat motsatsen.. :D

Haha, ja kan tänka mig att loss är väldigt nyttigt om man har sånna krabater som du.. ;)

Liknande trådar

M
Övr. Hund Jag blir så ledsen. Våran älskade söta hund som nästan alltid gör som man säger, lydig och är alltid till lags.. förutom... Då de...
Svar
15
· Visningar
1 297
Senast: Marius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m