"gallon" täcke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Anja586
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 683
A

Anja586

vart kan man köpa det? det var på en bild här för ett tag sen, det är som ett täcke av en regn jacka, liksom genomskinligt och ofodrat och "bara" vatten tätt! verkade jätte smart, men dum som jag är köpta jag inget! vet nån någon länk eller vart man kan få tag id em?

Sv: "gallon" täcke!

Menar du Kingslands?
regnjacka%20o%20täcke.jpg

isåfall.. det går att beställa på http://www.storahallebo.com/

Jooo...horze har, för 350 nånting har jag för mej.

vet att en kompis till mig har ett sådant skrittäcke...men är hur opraktiskt som helst då gallon inte andas.Hästen blir skitsvettig om man rider med det på.Litet tips bara:)

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 784
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
268
Senast: Luff
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 172
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24