Bukefalos 28 år!

Galopp på tv...

Sv: Galopp på tv...

Mja TV 4 sport sänder ju lunchgaloppen direkt på söndagar i alla fall, har för mig det är en dag till i veckan. Det är ju åtminstone Live sändning men det är ju ingen ren galoppkanal precis
 
Sv: Galopp på tv...

Var mest en fråga som dök upp under en kväll på O'learys. Det kunde ju vara kul att kunna se något annat än fotboll på puben någon gång. Hade nog kunnat se Grand National i och för sig om man varit på plats vid rätt tidpunkt...
 
Sv: Galopp på tv...

Okej. Om man har parabol kan man få in galoppkanaler från hela världen. Vet de som kollar från Dubai, Grekland, Frankrike och Storbritanien. :)
 
Sänds Kentucky Derby i Sverige?

Sänds Kentucky Derby på Espn eller Espn America? :) I så fall, eftersom USA har en helt annan tidzon än oss, när i så fall sänds loppet live? Om ej, sänds det i Sverige över huvud taget?
 
Sv: Galopp på tv...

Det kan mycket väl sändas på ESPN eller någon av de andra hundra kanalerna som finns i USA. ;) Ingen aning om vilken tid det går men det måste ju stå på deras hemsida.

I Sverige sänds det definitivt inte. :(
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Han känns igen på det långa håret, de initierade frågorna, den stora nyfikenheten och kärleken till hästarna. Matteus Lillieborg är...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Galoppen har fått en ny entusiast i travtränaren Adrian Kolgjini, 30. Efter ATG Hästarnas Mästare var Adrian lycklig som ett barn –...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
601
Senast: FrDrake
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
348
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp