Galopp på tv!

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Zeroo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 979
Z

Zeroo

Någon som vet när det är galopptävling på tv? Ifall man vill titta. Skulle va super om ni skrev datum/tid/tvkanal. :D Och då menar jag inte bara ifrån Sverige, utan ifrån alla möjliga länder också...

Sv: Galopp på tv!

På de svenska kanalerna visar de oftast inget från utlandet, men på torsdagar kan du se ca kl13.00 på kanal 4 löp antingen från täby eller jägers (4st:crazy:) samt söndags och lördags komben (vet inte exakt vilken tid men under eftermiddagen) Vet att de i de större galoppnationerna Frankrike, England osv. har kanaler där de enbart visar galopplöpningar från olika banor i världen

Någon som vet när det är galopptävling på tv? Ifall man vill titta. Skulle va super om ni skrev datum/tid/tvkanal. :D Och då menar jag inte bara ifrån Sverige, utan ifrån alla möjliga länder också...

På Youtube brukar man kunna hitta de flesta större löp (om än i ganska dålig bildkvalite) bara någon dag efter att de gått.. Rekommenderas!

Passa på att titta på Secretariat! Han var OOOOOOOOOOOOOOOO!

Där har du ett namn till Amie, han var döpt efter en sekreterare. Kommer inte ihg storyn men den finns säkert någonstans på nätet. Annars får du hitta någon som har böckerna om honom. Jag har dom tyvärr inte.:cry:

Passa på att titta på Secretariat! Han var OOOOOOOOOOOOOOOO!

Där har du ett namn till Amie, han var döpt efter en sekreterare. Kommer inte ihg storyn men den finns säkert någonstans på nätet. Annars får du hitta någon som har böckerna om honom. Jag har dom tyvärr inte.:cry:

Var han? Det får jag kolla upp! Tackar för tipset!! :)

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 392
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 845
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 161
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka