Galoppnyheter på spanska?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare NearlyBrainlessAmie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 047
N

NearlyBrainlessAmie

Är det någon som känner till nån bra sida med internationella galoppnyheter fast på spanska? Läser spanska nu under hösten och tänkte försöka hitta något mer motiverande att öva på än skolans böcker... :)

Passar även på att fråga efter liknande sidor men på tyska, nu när jag ändå är igång...

Sv: Galoppnyheter på spanska?

Bra du har fått ett svar. Jag har inget; men jag gillar ditt sätt att motivera dig på. Nytta med nöje, jamänsan.
Själv läste jag Asterix på franska inför studenten. Funkade utmärkt :D

Sv: Galoppnyheter på spanska?

Tack!! Där fanns det ju hur mycket som helst :)

Asterix, det kanske man skulle prova :P

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 364
Övr. Barn Min tonåring når dåligt med depression och stundtals ångest. Fått dispans fr FK att jag kan vabba för hen trots åldern . Börjar... 2
Svar
25
· Visningar
1 478
Senast: gullviva
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 488
Senast: Nota
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka