Gammal skrivmaskin

Blueberry

Trådstartare
Jag har en skrivmaskin från 50-60-talet, den är jättefin och jag älskar den verkligen :love: Men... den börjar protestera lite. Jag antar att det är färgbanden som börjar blir trötta.
Kan man få tag på nya?
Finns det skrivmaskinsreparatörer?
Kommer det att kosta mig mycket pengar?

:bow:

Sv: Gammal skrivmaskin

kan vara bra o veta vad det är för maskin, är du lite händig så brukar det dyka upp saker på tradera och har du tur så passar dem på din..
Fråga även om du hittar någon som säljer liknande grejer då han kanske kan tipsa dig om var du kan få tag på sakerna.. men billigt vet jag inte om du kommer undan....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 880
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 373
Senast: Johanna1988
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna