Bukefalos 28 år!

Gammal skrivmaskin

Blueberry

Trådstartare
Jag har en skrivmaskin från 50-60-talet, den är jättefin och jag älskar den verkligen :love: Men... den börjar protestera lite. Jag antar att det är färgbanden som börjar blir trötta.
Kan man få tag på nya?
Finns det skrivmaskinsreparatörer?
Kommer det att kosta mig mycket pengar?

:bow:
 
Sv: Gammal skrivmaskin

kan vara bra o veta vad det är för maskin, är du lite händig så brukar det dyka upp saker på tradera och har du tur så passar dem på din..
Fråga även om du hittar någon som säljer liknande grejer då han kanske kan tipsa dig om var du kan få tag på sakerna.. men billigt vet jag inte om du kommer undan....
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 791
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 038
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 592
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 702
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp