Bukefalos 28 år!

gammalålder

M

missPetra

nu har vovven vart hos veterinären efter att ständigt snubblat överallt. smärtstillande skitstarka, plus fodertillskott osv..massa tabletter :crazy: nu är hon huuur pigg o valpig som heelst! jätteskoj=) har vart uppe låångt i skogen idag. typ en fyrtiofem minuter=D det kanske inte låter så jättemycket men för henne som man inte kunde gå mer än 15 min förut med så är det super! :bump: :banana: :) var bara tvungen o skriva, har tråkigt :D
 
Vad skojigt! Det är alltid roligt när djuren mår bra! :love: :D :bump: :rofl: :banana: :d ;) :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: cassiopeja
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 400
Senast: Korven
·
Övr. Hund Skogstrollet har råkat hamna i en valpkö....! :eek: :angel: Kommer ni ihåg den där otroligt långa tråden jag hade upp förut där...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 783
B
Hästhantering Hej. Har ett väldigt långt inlägg men även om ni tycker det är jobbigt så skulle jag verkligen bli glad om ni tog er tid och läste för...
2
Svar
37
· Visningar
4 234
Senast: Ponnytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp