Går det att göra om lätt?

Red_Chili

Trådstartare
(Ja, jag börjar bli desperat när det gäller att göra om här hemma :angel:)

Snabb fråga: går det att byta tyg på en sådan här på något lätt sätt och få det snyggt? Jag tycker att den ser förskräcklig ut och tänkte att det nog kan bli ganska trevligt om man får något snyggt tyg där.
Men, hur gör man?
(och om det är lätt så vill jag gärna ha tips på vilken färg på tyg som kan bli snyggt :p)

lampa.jpg

Sv: Går det att göra om lätt?

Nåt tyg liknande sånt material som svarta lite tätare strumpbyxor är gjorda av?:)
Kanske med något mönster eller så på?

Sv: Går det att göra om lätt?

Du repar upp det nuvarande i sömmen och använder det tyget som mall för hur nästa ska sys. Om du vill ha likadant.

Annars kan du ju dra tyg enbart runt och låta det vara bart upptill, så blir det streck i taket efter stålramen när du har tänt.

Färg vet du bäst själv - vad har du för färg på rummet i övrigt? Är det svart, rosa och vitt så letar du tyg i de färgerna, är det grönt, orange och brun så letar du såna. Ramen i sig tillåter ju det mesta, den är ju inte chockrosa eller neongrön.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 599
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 163
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 258
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka