Går i transport köps tankar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gelmir
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 795
G

Gelmir

Nu går jag o funderar över vilken transport jag ska ha till min häst, men de skulle va kul o veta va ni har för tips, ideer, va de får kosta i era ögon, har ni några extra tillbehör så jag tänkte om ni ville visa mig eran transport så man kunde få lite ideer på vilken man evt ska köpa. Våran Audie kombi få dra 1550kg. Va drar ni med för bil. Så in med bilder och beskriv eran transport va som är bra och inte bra samt alla för och nackdelar... Vill hitta en bra transport åt min herre och boggie är de som gäller i mina ögon. :banana:

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 017
Senast: valpköpare
·
O
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: Bonita4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 850
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka