Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu går jag o funderar över vilken transport jag ska ha till min häst, men de skulle va kul o veta va ni har för tips, ideer, va de får kosta i era ögon, har ni några extra tillbehör så jag tänkte om ni ville visa mig eran transport så man kunde få lite ideer på vilken man evt ska köpa. Våran Audie kombi få dra 1550kg. Va drar ni med för bil. Så in med bilder och beskriv eran transport va som är bra och inte bra samt alla för och nackdelar... Vill hitta en bra transport åt min herre och boggie är de som gäller i mina ögon.
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...